Samengestelde beelden/foto's vaak geschikt als groot formaat b.v. 150x225 cm maar kan uiteraard ook kleiner (of nog groter)

uit 2010 tot 2016 (klik op de afbeelding om het werk groter te bekijken)
stuur een bericht naar de kunstenaar

Who's that knocking....I

Who's that knocking....I

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....II

Who's that knocking....II

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....III

Who's that knocking....III

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....IV

Who's that knocking....IV

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....IX

Who's that knocking....IX

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....V

Who's that knocking....V

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....VI

Who's that knocking....VI

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....VII

Who's that knocking....VII

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....VIII

Who's that knocking....VIII

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Who's that knocking....X

Who's that knocking....X

2016

De opnamen voor deze serie deurkloppers is ontstaan in 1976 tijdens een vakantie in Veere. Het viel mij op dat heel veel deuren kloppers hadden vooral met het thema zeevaart of de zee. Ik heb er toen ca. 20 gefotografeerd en dat is het begin van een 'Klopperziekte' waarvan ik tot op heden nog niet van genezen ben. Waar ik ook kom, Angola, Marokko, Spanje, Rusland, Madeira, etc. ik kan het niet laten om de steeds verschillende deuren met hun kloppers te fotograferen. Hieraan is vaak is aan de buitenkant te zien wat er binnen leeft. Soms rijkdom of armoede, maar ook vaak religieuse voorstellingen en dieren. Wat in de 16e eeuw begonnen is wordt nu verdrongen door een electrische bel die niet die fraaie vorm heeft zoals de deurklopper.

Best bier

Best bier

2010

Een serie van platgereden blikjes geven, tegen een roestige achtergrond, een illustratief karakter. Zeker als zij worden 'opgeblazen' tot 140x100 cm. of 100x100 cm. De prints van 33x33 cm. worden in een maximale oplage van 10 stuks geprint op duurzaam geschept 320 gr. papier. Alle prints zijn voorzien van mijn stempel en handtekening en een preeg met het oplagenummer.

Cola light

Cola light

2010

Een serie van platgereden blikjes geven, tegen een roestige achtergrond, een illustratief karakter. Zeker als zij worden 'opgeblazen' tot 140x100 cm. of 100x100 cm. De prints van 33x33 cm. worden in een maximale oplage van 10 stuks geprint op duurzaam geschept 320 gr. papier. Alle prints zijn voorzien van mijn stempel en handtekening en een preeg met het oplagenummer.

Echte oude

Echte oude

2010

Een serie van platgereden blikjes geven, tegen een roestige achtergrond, een illustratief karakter. Zeker als zij worden 'opgeblazen' tot 140x100 cm. of 100x100 cm. De prints van 33x33 cm. worden in een maximale oplage van 10 stuks geprint op duurzaam geschept 320 gr. papier. Alle prints zijn voorzien van mijn stempel en handtekening en een preeg met het oplagenummer.

Half blikje

Half blikje

2010

Een serie van platgereden blikjes geven, tegen een roestige achtergrond, een illustratief karakter. Zeker als zij worden 'opgeblazen' tot 140x100 cm. of 100x100 cm. De prints van 33x33 cm. worden in een maximale oplage van 10 stuks geprint op duurzaam geschept 320 gr. papier. Alle prints zijn voorzien van mijn stempel en handtekening en een preeg met het oplagenummer.

Heineken

Heineken

2010

Een serie van platgereden blikjes geven, tegen een roestige achtergrond, een illustratief karakter. Zeker als zij worden 'opgeblazen' tot 140x100 cm. of 100x100 cm. De prints van 33x33 cm. worden in een maximale oplage van 10 stuks geprint op duurzaam geschept 320 gr. papier. Alle prints zijn voorzien van mijn stempel en handtekening en een preeg met het oplagenummer.

Orange

Orange

2010

Een serie van platgereden blikjes geven, tegen een roestige achtergrond, een illustratief karakter. Zeker als zij worden 'opgeblazen' tot 140x100 cm. of 100x100 cm. De prints van 33x33 cm. worden in een maximale oplage van 10 stuks geprint op duurzaam geschept 320 gr. papier. Alle prints zijn voorzien van mijn stempel en handtekening en een preeg met het oplagenummer.